26 Şubat 2009 Perşembe


hanım kızımız lily nin biraz harekete ihtiyacım var derken kendime de iğneyi batırmıştım. buna rağmen hala kendimi harekete gerçiremedim. bir iki kez bilgisayarımda kayıtlı pilates egzersizlerini yapmaya çalıştım fakat en fazla 10 dakika dayanabildim. bugün de eski model yeni plates hocası ebru şallıya ayak uydurmaya çalıştım tv8 aracılığıyla. onda da başarılı olamadım hatta ebrunun psikopat olduğunu düşündüm bu kadar ağır hareketler yapabilmek mümkün değil. tabi kendisi de programın başından insanları eğitmeye başladığını artık zor hareketler de yaptırdığını kabul ediyor yani benim de en başından başlamam gerkeiyor hareketlere.

aslında en iyisi yine psikopat olduğunu düşündüğüm eski pilates hocamın sınıfına tekrardan gitmeye başlamak. hocamız çok zorlardı bizi ama hemen hemen 1 ay gitmeme rağmen duruşum değişmiş, kendimdeki değişikliği hissetmiştim. niyetim zaten daha çok duruşumu düzeltmek ve kondüsyonumu arttırmak çünkü kendisi sanıyorum ki sıfıra çok yakın. ( 1 saat ayakta kalsam geri kalan tüm gün dinlenmek istiyorum !!!)
ayrıca artık psikopat diye insanları suçlamaktansa harekete geçsem çok iyi olcak çünkü 4 yıl içinde yaklaşık 7 kilo aldım. şimdi de kilolu sayılmam ama bikaç kilo versem hiç fena olmayacak. bunun için de en iyi yol piletesle işe başlamak ...

0 yorum: