24 Şubat 2009 Salı

lily allen smile parçası ve eğlenceli klibiyle tanıdığım, ne şirin diye düşündüğüm daha sonra littlest things ile iyiden iyiye hayranlığımı kazanan hatun. onun hakkında yazmak neden bu kadar zor bilmiyorum. brlki krndisi de çok karmaşık olduğu içindir. her ay okuduğum ingiliz glamour dergisine defalarca kapak olmuş, bazen çok şık bazen de kendi deyimiyle totally mess!!! bir yandan çok büyük bir özgüven örneği olup, bir yandan da bloguna saatlerdir odamda ağlıyorum liposaction yaptırmam lazım tarzında yazılar yazar kendisi... tabi bunları açık açık yazmak da cesaret işidir bence.
ne olursa olsun ben kendisini seviyorum. diğer bütün çılgın insanları sevdiğim gibi. şarkıları hep aynı tonda gibi geliyor bazen ama dmek ki o ton benim hoşuma gidiyor :)
ayrıca bazen( her zaman değil) çok hoş giyiniyor ve çok hoş görünüyor. kimileri onu stil ikonu gibi görse de bence daha katetmesi gerken biraz daha yol var. liposaction yaptırmak için ağlamak çok uç bir şey fakat hanım kızımızın gerçekten biraz harekete ihtiyacı var :))(tıpkı ben gibi:))
yeni albümünü sevdim, yeni görüntüsünü de. yine kafasına estiği gibi, doğal ve içten.
yeni albümünde şu günlerdeki favorim The Fear

"I don’t know what’s right and what’s real anymore
I don’t know how I’m meant to feel anymore
When we think it will all become clear
Cuz I’m being taken over by The Fear"
love you Lily
xoxo

0 yorum: