22 Şubat 2009 Pazar

bu ayın ilham perileri serge gainsbourg ve jane birkin. her ne kadar çarpık bir ilişkiye sahip de olsalar bence yanyana çok hoş duruyolar. zaten çılgın insanlar beni her zaman cezbetmiştir.
birkin için çoğu insan sadece serge gainsbourg ile tanıştığı için çok sanslı olan fakat pek de yetenekli olmayan bir güzel hatun yorumunu yapsa da ben buna katılmıyorum. şu anda 80 ine yaklaşmış olan Birkin birçok filmde rol almış ve benim zevkle dinlediğim sarkılara imza atmış. o meşhur je taime sarkısını serge gainsbourgla seslendirmese belki bu kadar ünlü olmazdı ona diyecek bir şeyim yok tabiki. şarkıda ikilinin gerçekten de birlikte olduğu dedikoduları var. ki bence de
%90 böyle :P
ikilnin çocukları charlotte gainsbourg un filmi "Merci La Vie" martı başında desem sinemasında gösterilecek. bu iki çatlak ebebeyne yakışacak kadar çatlak olan bu kızın filmini sabırsızlıkla bekliyorum...

1 yorum:

Olympian dedi ki...

charlotte gainsbourg hic de fena olmayan bir de albume sahip, air ve jarvis cocker destekli.

nick cave in de anita lane le beraber yaptigi bi je taime cover i var.

tavsiye olunur..