22 Şubat 2009 Pazar
ntv nin düzenlediği oscar ödül töreni anketine ben de katıldım. dürüst olmak gerekirse görüntü yöetmeni vs gibi seyleri geçen gün çalınan oscar ödül listesinden çarptım tam doğruluğuna inanmıyorum ama başka sansım da yoktu.
şimdi oscarlar bu listeye gitsinnnnn ve de ntv nin en iyi tahmini yapanlara thy ile bedava uluslararası uçuş ödülü de bana gelsinnnn


OSCAR 2009


FİLM
The Curious Case of Benjamin Button

YÖNETMEN
Danny Boyle - Slumdog Millionaire

ÖZGÜN SENARYO
Dustin Lance Black - Milk

UYARLAMA SENARYO
Eric Roth - The Curious Case of Benjamin Button

KADIN OYUNCU
Kate Winslett - The Reader

ERKEK OYUNCU
Mickey Rourke - The Wrestler

YARDIMCI KADIN OYUNCU
Penélope Cruz - Vicky Cristina Barcelona

YARDIMCI ERKEK OYUNCU
Heath Ledger - The Dark Knight

GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ
Wally Pfister - Dark Knight

MÜZİK
Slumdog Millionaire - A.R. Rahman

YABANCI FİLM
Yön: Ari Folman (Vals Im Bashir - İsrail)

0 yorum: