22 Şubat 2009 Pazar
uzun bi süredir seferiydim. zaten 3 hafta olan tatilimi kuzenimin nişanına giderek, babamın yanına giderek daha sonra da antalyadaki evimde tükettim. evimizin çok yakınına yıldırım düşmüş apartmanımızdaki çoğu elektrikli alet çalışmışyordu. bizim evin şanslı talihlileri uydu ve MODEM oldu. kısacası 3 haftadır pek bişey yazmamamın sebebi bu...
bugün sabah 7 gibi egenin incisi güsel izmire ulaştım. bu sefer tek başımayım, garip ama güsel değişik bir his. şu saate kadar deyim yerindeyse ırgat gibi çalışarak evi temizledim ve posta posta çamaşır yıkadım. yalnızlığın zor tarfı temizliği tek başına yapmak :(( (italyaya sewgiler :))
her döneme yeni bir umutla başlarım ben. ama bu sefer biraz daha farklı. daha umutlu hissediyorum. değişik şeyler olacak hissediyorum.

bu dönem için planladığım şeyler listesi

1-)almancamı alman kültürde geliştirmek (bu şimdiden oldu yarın başlıyorum :))))))

2-)artık sualtına başlamak (yılların ertelenen etkinliği inşalla bu sene nisan sonlarında fln gerçekleşecek)

3-)spora başlamak (spor salonuna mu yazılsam pilatese mi başlasam kararsızım)

4-)daha çok kitap okumak (mümkünse ders kitapları dışında)

5-) daha planlı hareket edip herşey için vakit yaratmak

6-)şehirlerarası yolculuklar yapmak (özellikle istanbul)

7-)herşeyin bilincine vararak yaşamak, zamanın ben farkında olmadan akıp gitmesine izin vermemek

8-)daha güzel yemekler yapmak, güsel restorantlara gitmek

9-)sewgilimle daha dolu dolu kaliteli vakit geçirmek, aramızdaki anlaşmazlıkları gidermek

10-)daha düzenli ders çalışmak böylelikle sınav zmanı kendimi paralamamak

11-)party party party lere daha sık gitmek (öğrencilik bitmek üzere ben hala bi kurtlarımı dökemedim)

12-)bu dönem notlarımı en yüksek dereceye çıkarmak ve ders bırakmamak

13-)arkadaşlarıma zman ayırmak

14-)fotograf çekmeye başlamayı da çok istiyorum ama bu biraz daha bekleyebilir

15-)bakıma, giyime daha çok özenmek yoğun olduğum zmanlarda oğlan çocuğu gibi dolaşmamak

16-)blugumu daha düzenli tutmak.....

işte böyle... bu dönem sonunda bi analiz yapalım bakalım kaçta kaçı tutmuş
xoxo

0 yorum: