3 Mart 2009 Salı

OK people this is insufficent!!!
we are runnning out of time so say your last sentence!!!
I personally cant read your slights they are kinda too small!!!
OK please applause your brave friend for doing her presentation in TEN minutes because it is not something that all of you can do...

ve sınıf alkışlar... herkesin enerjisi bitmiştir ve benim sunumum sona kalmıştır. dolayısıyla ben 15 slaytlık sunumun 6 tanesini özet geçerek hem de o an alkıma gelen kendi cümlelerimle okul tarihine geçmişimdir. ama rezil olmanın önüne geçememişimdir. normalde pek alakam olmaz ama bu sefer sinirlerim bozuldu çünkü bu sunum için uykusuz kalmıştım ve okulda tüm aralarımı bu sunumu hoşlaştırmaya ayırmıştım. o kadar ki ne yemek yemiş ne de tuvalete gidebilmiştim (evet!!!) 6 saat boyunca.... hocamızın ismi LEGEND. çocuğuu doğurup okula döndüğünde kapısına legend is back yazacak kadar legend. sınavlarına 2 hafta önce çalışmaya başlamayanların o sınavı geçemeyeceği kadar legend... ve ben ondan 2 ders almak zorunda kaldım biri zorunlu seçmeli olarak !!!
bazen sadece okul bitsin istiyorum. ne yapacağıma ne işte çalıacağıma çooook sonra karar vereyim, bir gemiye atlayıp uzun bir yolculuğa çıkayım istiyorum...
hayatımda legendlarla değil normal insanlarla irtibata geçeyim istyorum...

*eve geldim 11 saat uyudum yüzüm şişti kafam çatlıyo ve de ilk dersi kaçırdım. cumayı bekliyorum sabırsızlıkla. eskişehire kaçmak gibi planlarım var haftasonu

xoxo

0 yorum: