7 Mart 2009 Cumartesi
bugün sabah erken kalktım. amacım erkenden kahvaltı edip spor yapmaktı. erken kahvaltımı etmekte başarılıydım. dün yaptığım francala yı yedim ama ebru şallı ile pilates yapamadım çünkü tv8 bozulmuştu :PPPP sonra artık evi bir alt üst toplama fikrine yenik düştüm ona başladım o da yarım kaldı. sonra yemekteyiz prens erkandan öğrendiğim yemek tariflerini denemek istedim. onunla da 1 saat uğraştıktan sonra birdenbire o can alıcı soru geldi aklıma "benim düğünüm nasıl ve nerde olacak?"
ilk başta temalarla baya bi uğraştım. yaklaşık olarak böyle bir şey olmasını istiyorum

düğün muhtemelen bursada olacağı için ,şuanki koşullar altında, bursada mekan araştırması yaptım. holidayInn de olmasına karar verdim. daha 21 yaşındayım düğünümün olabileceği en yakın tarih benden yaklasık 3 yıl uzakta ama ben bu boş işlerle vakit öldürmekte hiçbir sakınca görmedim. pazartesi gününe almanca çalışmış olarak gitmesi gereken ve salı için okunacak 6 makalesi olan bir insanın bu rahatlığı insanı kahrediyor tabi :p sonra artık bu gidişe dur demek için fatura yatırmak eve alışveriş yapmak gibi işlerle uğraştım. ama yine deli aklım geldi ve sayısal lotonun cazibesine kapılıverdim. 10 milyonumu oraya verecek kadar kaptırmışım. bu tarihte bir ilk. ama uzun zamandır hissediyorum bana bişey çıkacak deyip duruyordum belki o gün bugündür :)))

0 yorum: