7 Mart 2009 Cumartesi
ye sev dua et isimli kitapta yazar zor durumda kaldığı bir anda tanrıya bir mektup yazıyor. ve bunu onaylayacak kişilerin isimlerini sıralıyor. ben de benzer bişey yapmaya karar verdim.

sevgili tanrım

biliyorum belki benim ilginç isteklerimle uğraşmaktan daha önemli işlerin var. ama bu düzeni sen yarattın ve bizlerin senden başka bişey isteyebileceği kimse yok. o yüzden sana soruyorum sayısal lotoda 6 tutturabilmemi sağlıyabilirmisin? benim kendimden kuşkum yok ki eğer bu para bana çıkarsa çevremdeki ihtiyacı olan herkese yardım edicem. bir işyeri kurucam ve orada insanlara iş imkanı sağlıyacam. bu biraz seçim konuşması gibi oldu ama böyle yapacağımdan hiç şüphen olmasın. bana inanman dileğiyle
sewgiler

bunu annem babam ablam okusa imzalardı. ayrıca tüm arkadaşlarım, sewgilim, sewgilimin erkek arkadaşları, onların kız arkadaşları, aşağıdaki bakkal, bugün eksik parasını geri verdiğim çiğköfteci, akrabalarım, kuzenlerim, pembe ile köpük, selen, burcu, bu blogu beni tanıyarak okuyan tüm insanlar, bugüne kadar yardım ettiğim tüm insanlar, imge, bloglarını okuğum ama kendileriyle tanışmadığım birkaç özel insan, kütahya günlerinden bu yana tüm öğretmenlerim... vs

*update loto bana çıkmadı ama denemeye dewam ...

0 yorum: