20 Mart 2009 Cuma
nil in yeni albümü süper.tıpkı diğer şarkıları gibi yeni şarkıları da farklı ve eğlenceli. ilk başta beni çok da etkilemeyen ama hikayesini duyunca çok daha beğendiğim bir şarkısı var. yalnız kalpler de atarmış. şarkı şu şekilde oluşmuş birgün nil evde oturmuş The Simpsons izliyo. ailenin oğlu bart okulda arkadaşlarıyla öğretmenlerinin gazeteye birileriyle tanışmak için ilan verdiğini anlıyorlar. tabi fırsatı hiç kaçırmadan onlar da karşılık yazılyolar. hocalarına randevu veriyolar. sonrada oraya gidip uzaktan kadını seyredip alay ediyolar. olay defalarca tekrar ediyo. bu tekrarların sonucunda nil gözyaşlarına boğuluyo( yakın bi zmanda o da sewgilisinden ayrılmış) ve bu sarkıyı yazıyo... ama çok şirin olmuş

Gazeteye ilan verdim
Bekarım yalnızım
Siz de oyleyseniz
Gelin bulusalım

Lisede oğretmenim,ağırbaşlıyım
Bunlar size uyarsa
Sevmeye hazırım

Çift kişilik nedense
Yastığım yorganım
Allah nasip ederse
Sola kayacağım

Yalnız kalpler deatarlar
Bunu bir kenara yazın
Eger kışı atlatırsak
Güneye ineriz yazın

İyi taklit yaparım
Dolma sararım
Bunlardan bahsetmedim
Sürpriz yapacağım

Gazeteyi okudum
İlanıma baktım
Lisede öğretmendim,
Agırbaşlıydım

Yalnız kalpler deatarlar
Bunu bir kenara yazın
Eger kışı atlatırsak
Güneye ineriz yazın…

0 yorum: