24 Ağustos 2009 Pazartesi
Söylemesi bile insanın canını acıtıyor... ama malesef yaz bitiyor. bu yaz benim açımdan biraz hayal kırıklığı oldu. ne tatile çıkabildim, ne staj bulabildim. Yaz okulundaydım temmuz ortasından beri. eylül'ün 6 sında görevimi tamamlayıp 2 haftalığına özgür kalacağım ama o zaman da sonbahar tüm hüznüyle sarmış olacak... bu nedenle yaz tam olarak bitmeden yapmak istediklerimin listesini yapmaya karar verdim blog. alaçatı macerasından hatırlayacağın gibi bu listeler aslında çok faydalı oluyorlar. belki bu sefer de aynısı olur.... hadi bakalım başlıyoruz...




  1. kitaplarımı ve kendimi alıp 2 günlüğüne de olsa tatile çıkmak

  2. sezon bitmeden Rain e gitmek

  3. bütün bir günü havuz başında geçirmek

  4. ailemle birlikte güzel, uzun, akşamyemekleri yemek

  5. bronz, bronzlaşmak

  6. açıkhavada, yıldızlı bir geceyi dışarıda geçirmek

  7. bayram dönüşü tatile çıkmak

  8. yeğenimle bol bol vakit geçirmek

  9. gidebildiğim kadar çok denize gitmek

  10. bu yazdan hevesimi almak istiyorum.....


0 yorum: