4 Ağustos 2009 Salı
her post umun başına evet son zamanlarda yazamıyorum diye başlamak benim için de sıkıcı oldu gerçekten ama açıklamadan geçemiyorum. Her şey o kadar hızlı ilerliyor ve bazı şeyler o kadar karmaşık ki birşey yazsam bir hafta sonra malesef olamadı gibi bir cümle sarf etmek zorunda kalacağım için yazmak istemiyorum.
mesela bir avrupa birliği projesi kapsamında berlin e gitme ihtimalim var yaklaşık iki hafta sonra beni katılımcı listelerine almalarına rağmen ortada ne kesin bir proje belgesi ne de uçak bileti var dolayısıyla bir yazmak ile yazmamak arasında kalıyorum.

diğer bir örnek finlandiyada erasmus yapmaya hak kazanmış olmam. çok ilginç remen kutuplarda birkaç ay yaşama fırsatı geçiyor elime ve ben aslında çok heyecanlıyım ama benim okulum ocağın sonunda bitiyor orada dönem ocağın ortasında başlıyor. yani insanların insafına kaldım. p yüzden heyecanlı finlandiya postları da yollayamıyorum.

bunlar dışında hayatım yaz okulu ve yaz düğünleriyle geçiyor. haftanın 4 günü okuldayım. kalan günler kuzenlerimin düğünlerine yetişmeye çalışıyorum ( herkes mi evlenir yahu!!!!)

gelmekte olan yorgun günlere hazırlanıyorum. herşey yolunda giderse (lütfen)bu aylar izmir hayatımın ve öğrencilik hayatımın son ayları olacak. girmem gereken sürüyle sınav var bu dönemde. ondan sonra erasmusum öğrenci bile sayılmam :))) o tasasız aylardan sonra ne yapacağım ise tam oturmadı kafamda.


"Life is what happens to you while you're busy making other plans" demiş John Lennon...

bu sefer ben o planları yapmak yerine yaşamak istiyorum...

0 yorum: