12 Ağustos 2009 Çarşamba



tahminlerim doğru çıktı almanyaya gitme işi yalan oldu ama çok ilginç bir biçimde. normalde bu hafta olan vizelerimiz haftaya alındı. vize ile de almanyadaki projenin tarihleri çakışınca hocama gidip shrek teki kedi gibi gözlerimi kocaman açarak bakmak zorunda kaldım. ama sonuç olumsuz. sağlık sorunu dışında telafi sınavı yapamam dedi.....
benim sıkıcı yaz okulumu neşelendiren tek şey almanya projesi olduğu için birkaç gündür depresyondaydımmm ki Foster's İle Alaçatı'da Surf Dersi alıp ve akşama da Lokal Anestezi ve levent yüksel i dinlermisin teklifini alıncaya kadar. aynı zamanda dünya sörf şampiyonasını da izleyebilecektim.... hem de ücret bir kurumun sponsorluğunda ücret ödemeden. cevabım tabi ki evet oldu :)))) bu saydıklarımı kendi bütçemle yapmaya kalksam ne kadar ütüleceğimi tahmin etmek bile istemiyorum. geçen sefer alaçatıya değil de ılıcaya gitmiştim. orda bile mal varlığımın yarısını bırakıp gelmiştim. bir daha çeşmeye gitmem herhalde diye söylenirken yollarım garip bir şekilde çeşme ye uzandı.


yaz başlarken bir yazımda bu yaz yapmak istediklerimi yazmıştım. biri de çeşmeye gitmek diğeri windsurf yapmak için finansal kaynağı bulmaktı. şaşırtıcı ama ikisi de oldu... liste yapma işine dewam etmek lazım. listeden de öte geçen gün gazetede lokal anesitezi ile ilgili bir haber okudum ve kendi kendime dedim ki ben de izlemek istiyorum!!!
bu aralar birşey oluyo bana sanırım :))) o şey olmaya hep dewam etsin lütfennn
xoxo

0 yorum: