24 Ekim 2010 Pazar

bugün hangi akla hizmet edip de Ankamall e gitme hatasını yaptım bilmiyorum. insanlar çıldırmış gibi ve oradan oraya kuyruk şeklinde ilerlenebiliyo ancak. ama ne yapayım kredi kartı borçlarını temize çekine dayanamadım :) işte izlenimlerim

*artık bershka, stradivarious vb. yerlerdeki hiçbirsey hosuma gitmiyor. ama ipekyol, roman gibi yerlerdeki neredeyse herseyi beğendim. Evet 23 yaşında 32 yaşına erişmiş bulunmaktayım....

*her tarafı ayna olan kabinlerden nefret ediyorum. sonsuz bir şişmanlık senfonisi yaratıyor.

*güdük ve şişko gösteren aynalardan ve tepelerdeki spot ışıklardan nefret ediyorum

*twist e bayılıyorum

*neden bütün tasarımlar 180 e 60 kızlar için? 160 a 57 olanlar ne giyecek?

*"şey dicem bu pantalon bence pek olmadııı" diyen tezgahtar kız... "........................." al bu boşluğu münasip(!) şekilde doldur

*Yarın diyete başlıyorum...

0 yorum: