19 Ekim 2010 Salı

O da hatalar yaptı, ben de hatalar yaptım. Hangimizin hataları daha büyüktü bilemiyorum. Başımı yastığa koyduğumda bir gece onun yaptıklarını düşünüp sinirleniyorum, bir gece de kendi hatalarımı düşünüp utanıyorum... En son ne zaman harika vakit geçirdik diye düşünüyorum aklıma bölük pörçük anlar geliyor sadece... Söz konusu o olunca hiç olmayacak şeyler yapıyorum. Sürekli eleştiriyorum, koca adama annelik yapmaya çalışıyorum, gözüme hiçbirşey yeterli gelmiyor...
O ise kıskanç, beni kırmaktan pek çekinmiyor garip garip sınırlar kurallar koyuyor. İşin acı tarafı o kurallar daima değişken.
Birbirimizi yıpratmışız, eskitmişiz. Zaten görüşemiyoruz bile.

Ama yine de bazı şeyler var ki içinden bir ses uğruna verdiğin savaşı ne kadar yorgun düşsen de asla bırakmamanı söylüyor...

4 yorum:

emelo dedi ki...

Sevgili Salome, aynı yollardan geçtim bende. Biz devam edemedik.. umarım siz becerirsiniz!

salomé dedi ki...

emelo, çok üzüldüm gerçekten... uzaktan blogunu okuyup ne güzel, ne kadar uzak olurlarsa olsunlar biraraya gelip mutlu oluyorlar diye düşünüyodum. ama bi yerden sonra tükeniyor insan. biliyorum...
umarım herkes için en hayırlısı olur...

cometa dedi ki...

ben evli değilim, ama aynı kıskacın içinde sıkıştım kaldım. insan o kadar kırıyor ve kırılıyor ki, keşke bazen daha basit olabilsek.. ama annem de diyorki 4 aralığa kadar iletişim sıkıntıları devam edecekmiş, annem astrolog değil ev hanımıdır lakin bazen tutturur:) herkes için iyi olan olsun...

salomé dedi ki...

sevgili cometa, ben de evli değilim :) bu sıkıntılar hep jüpiterin gerilemesinden oluyomuş ben de duydum. Bakalım 4 aralıktan sonra neler olacak :)