25 Ekim 2010 Pazartesi

dün gece yüksek bi motivasyonla kendime diyet listesi hazırladım. Diyette ekmek yok , şeker yok, hamur kesinlikle yok. sadece müsli sebze corbası hoşafvari bir sıvı ve ara ögünler için grisini var. Hedefim 5 kilo vermek. en son tartıldığımda 58 kiloydum( biliyorum , biliyorum ayvayı resmen yemişim... resmen...) maximum kiloma ulaştım evet.
sunu söyleyeyim diyet hala bozulmadı. :) tüm gün dışarıdaydım. birara gözlerimin karardığını hissettim ama sonra atlattım.

ama olanlar eve gelince oldu. İzledğim dizilerdeki bütün insanlar makarna mı yiyodu bana mı öyle geldi? en azından sex and the city de çin eriştesi bolluğuna şahit olduğumdan eminim. Başıma bir ağrı girdi... ama yağma yok tüm gün sebze çorbasını içtikten sonra bir anlık hevese tüm emeklerimi çöpe atacak değilim herhalde!!!


P.S bu sebze çorbası iyi hoş çok vitaminli çok yeşil ama.... bi garip :(

0 yorum: