26 Ekim 2010 Salı

Ankarayı sevebilmek adına yaptığım araştırmalarda harika bir bloğa rastladım. Karma has kicked my ass :)) orada mutluluk projesi ve kişisel gelişim zırvaları diye bir güzel bir yazı var. orada beyin yorgunluğunu beden yorgunluğu ile dengelemeyen insanların bunalıma girdiklerinden bahsediyor.

Eureka!!!

Bazı günler evden dışarı çıkma zahmetine bile girmeyip bütün gün evde kendimi çeşitli konu başlıklarında düşüncelere verdiğim için bunalımımın sebebini anlayabiliyorum.

Ama malesef benim yapımdaki bir insan için düşünceleri azaltmak çok da mümkün değil. sorunları ancak çözüldüğü zaman düşünmeyi bırakabiliyorum. Hal böyle olunca bugün kendimi egzersize verdim. cindy crawford la geçen 1 saatlik egzersiz sonrası hala kendimde değilim. Bi tarfatan da diyet tam gaz devam ediyor ve şu an kıpırdayacak enerjim bile kalmadı :(

ve şu an uykudan başka hiçbirsey düşünemiyorum...

işe yaradı bu yöntem galiba =))

0 yorum: