16 Ekim 2010 Cumartesi
ne kadar olmus?? en son hazıranda yazmısım... aslında bu bogda yazan seylerden ve hayatımdan cok uzakta oldugum için bi daha yazmama kararı almıştım. ama bastıramıyorum yazı yazma isteğimi...
dısıplınlı bır yazar olsam avrupa seyehatlerımı yazıcaktım ve guzel de bır arsıv olacaktı, ama olmadı. bı de gecen mart ta olusturdugum yapılacaklar lıstesıni değerlendirecektim.

ama şimdi bakacak olursam, liste şöyleydi ;
orta avrupa turuna cık
okuldaki meditasyon seanslarının %80 ine katıl
sentiment de l'existence...
düzenli egzersiz yap...
Kim olduğunu, hayatında ne yapmak istediğini keşfet...
Daha pozitif ol..
new york a git..
dalgıçlık kursuna katıl
temel seviyede fince öğren
5 kilo ver
düzenli egzersiz yap
fotografçılık seminerine katıl
kuzey ışıklarını gör
dünyanın en büyük saunasına git
ice swimming
Paris te 5 gün geçir
St petersburg a git

orta avrupa seyeahtine cıkamadım.
meditasyon seanslarının hiçbirine katılmadım. aslında çoğu şeyi yapmadım.

bir tek saint petersburg a gittim ve de pariste 5 değil 4 gün geçirebildim. ve finlandiyada baya kilo verdiysemde türk yaşam tarzı sağolsun hepsini geri aldım. Finceyi de öğrendim ama tabisi coktan hafızamın tozlu raflarına kaldırdım.

şu an yağmurlu bir ankara gecesinden yazıyorum... kimbilir belki burda iş bulurum ve ankarayı sevmenin yollarnı aramaya başlarım. ya da istanbul hayalleri tam gaz??
aslında en güzeli izmire dönmenin bir yolunu bulmak...

yani ben izmirde uls öğrencisi kız değilim artık... yaşadığım yer bile belli değil. eşyalarım 3 ayrı evde, neyim nerde ben bile bilmiyorum artık.
dolayısıyla EVET, blogum bana cok uzak...

0 yorum: