3 Eylül 2009 Perşembe
yine tatsız günler geçiriyorum. ama artık bunları yazmak istemiyorum çünkü bloğum iç karartıcı olmaya başladı. sadece bitmesini ümit ediyorum... eskiden şu zamana kadar işim var yoğunum ama sonra bomba gibi dönüyorum diyebiliyordum ama şimdi diyemiyorum. sağlık hiçbirşeye benzemiyormuş. ama kendi kendime yaptıklarımın cezasını çekiyorum kendime yüklene yüklene tüm bağışıklık sistemimi kitledim. şimdi hergün başka dertle boğuşuyorum... herneyse...

yaz bitmeden listem şu ana kadar pek işe yaramış gibi görünmüyor malesef. eylül ün sonun kadar vakti var ama daha beklemek lazım... beklerken de bir sonbahar listesi yapmak lazım. bu benim izmirde geçireceğim son sonbaharım olabilir. o nedenle gerçekten çok güzel olmasını istiyorum. her anını yaşamak istiyorum. sonbahar havasına girmeye başladım aslında. sadece kendimi birkaç kez daha denize sokmaya ihtiyacım var o kadar...

HaPPY FaLL !!!

0 yorum: