13 Eylül 2009 Pazar

ben haziranda doğdum. tam bir yaz çocuğuyum. yılın sevdiğim ayları yaz ayları... kimilerine antalyanın sıcağı yaşanmaz, çekilmez gelir ama benim açımdan durum hiç de öyle değil.

yazı, sıcaklığını, o sıcakta denize girmeyi, akşamüstü denizden gelen meltemi, dertsiz tasasız yaz günlerini her zaman masalsı karlı günlere ya da yağmurlu romantik günlere tercih ederim...

ama bu sene yaz beklentilerimin çok altında geçti. yaz okulu nedeniyle ve büyümenin getirdiği o sinir bozucu sorumluluklar nedeniyle yaza dair pek bir aktivite gerçekleştiremedim :((

eylül başından beri inkar ediyordum. yaz bitmedi diyordum ama antalyada bile hiç açılmayan bulutları dinmeyen yağmurları görünce inkardan vazgeçmeye karar verdim. YAZ BİTTİ işte. eğlenceli relax olmak yerine sıkıcı, sinir bozucu ve hastalıkla dolu oldu. yine de kazandırdıkları oldu not ortalamamı yükselttim mesela. sewgilimin bana olan sevgisine bir kez daha şahit oldum.. vs...vs... Acısıyla tatlısıyla sona erdi 2009 un yaz ayları

Sıradaki görev izmirde öğrenci olarak geçireceğim son sonbaharı en güzel şekilde geçirmek :)))


sadece 1 kere daha denize girebilsem başka birşey istemiyorum


GOODBYE SUMMER!!!

0 yorum: