28 Eylül 2009 Pazartesi

Uzun ve yorucu bir yaz döneminin ardından yine İzmir deyim!!! İzmir yine havasına ve de kızına güven olmaz lafıyla dalga geçer gibi karşıladı beni. bir üşüttü bir terletti. ama ben zor şartlara rağmen yeniden burada olmaktan çok mutluyum.

her yeni dönem içimi bu mutluluk kaplar zaten... ama bu benim izmir de geçireceğim son üniversite dönemim. bu bir yandan üzücü, bir yandan heyecanlı, diğer bir taraftan da beni paniklere sevk eden bir durum. okul bitecek biz nasıl büyük adam olucaz, master mı yapmak lazım yoksa direk çalışma hayatına mı atılmak lazım ya da ABBA nın da dediği gibi her şeyi boşverip son dansımızı ediyor gibi dans mı etmek lazım....%100 karmaşa

Benim halim işte böyle blog Söyle bana n'oluyor?

.....

Randımanlı gitmiyor işler çoğu zaman olduğu gibi

Garip Halim sonunda İzmire benzedi :))))


0 yorum: