30 Mayıs 2009 Cumartesi
yine sınavlar geldi çattı. hatta bugün 4 tanesine birden girdim. yarın 3 tane daha var. sonraki hafta asıl finaller. haziranın 19 u gelecek mi hiç bilmiyorum. bu sefer daha zor. çünkü çalışabilme yeteneğimi kaybettiğimi düşünüyorum. 3 sayfa okuyorum ve terlemeye, kaşınmaya başlıyorum. eskiden kütüphaneler imdadıma yetişirdi artık kütüphaneye gitmek bile işe yaramıyor.



bu fiziksel tepkileimin sebebi sanırım gelecek kaygısından kaynaklanıyor. erasmusun tersine tepmesinden geçtim, bugün 30 mayıs ve benim hala yazın staja gidebileceğim bir yer yok. ve artık okulun bitecek olması ve benim kafamda hiçbirşeyin net olmaması da diğer ağırlaştırıcı faktörler.

master için bir şansım olabilmesi için notlarımı yüksek tutmam gerekiyor. :((((

lütfen ulvi bir güç bana yardım etsin. sıkıntılarımı hafifletsin motive olmam için yardımcı olsun...

su dönemin ortalamasını 3 ıle kapatabilirsem ve açıköğretimlerde fire vermezsem ilk başta kendimi şımartıcam sonra da cevremdeki çocukları



p.s. bilimsel seviyeye yaklaşmış bir insan olarak hala adak adamadan duramıyorum :)))

2 yorum:

emelo dedi ki...

adaklar bence hep ise yarar.. ben buralardan sana iyi enerji gonderiyorum. Umarim her sey istedigin gibi olur!

salomé dedi ki...

19 haziranda açıklarım artık ne kadar yaramış :)))