7 Mayıs 2009 Perşembe

şu günlerde;

*yana yakıla staj arıyorum. hedefim uluslararsı bir firmada dış ilişkiler ya da dış ticaret bölümüne girebilmek. ama güzel ülke türkiyemizde herkesin bir "amcası" olduğu için dürüstçe, uzun zaman harcanarak yapılan staj başvuruları pek de dikkate alınmıyor nedense. Biri de bana yardım etsin mümkünse...

*diyetteyimmmmmmm. salata ve etiform yiyorum. cindy crawford ile new dimensions cd sini çalışıyorum. 19 mayısa kadar etkisini göstermesi lazım. yoksa.....

*okulumuzda international week var ona katılıyorum. avrupan hocalar gelip konularında bir hafta ders veriyolar. benim aldığım dersler democracy and human rights ve public sphere. onlar bile ödev verdi. delirticek bu bölüm beni....

*erasmus sonuçalrını bekliyorum. % 90 gidmeyeceğim. ama yine de beklemek sinir bozucu
kontejan ı bir kişi ile kaçırmak daha da sinir bozucu

*uzun zmandır ilk defa evde boş boş oturabiliyorum. insanın evde salaklandıkça salaklanası geliyor. ev hanımları neden ağırkanlı davranır şimdi çözdüm

*geleceğimi planlamaya çok kafa yoruyoyum. sanırım kafam yakında patlayacak

*çok parasızım

*sinirliyim. herkesin kalbini kırıyorum. üzgünüm affedin

*blog um ile daha çok ilgilenmek istiyorum

*bodruma gidesim var.

*çok şansa ihtiyacım var......

0 yorum: