11 Mayıs 2009 Pazartesi



geçen gün eski arkadaşlarla buluştuk. bana ısrarla ne oldu ne oldu diye sordular.


dedim bir şey olmadı ??


dediler ama biraz şey gibisin


dedim ney gibiyim


dediler durguuuuuun. bi olgunluk çökmüş üzerine




düşünüyorum da bir şey olmuş hakikaten. çünkü en iyi farkı uzun zmandır görmediğin insanlar gözlemleyebiliyor. ben gerçekten de bir zamanlar fırtınalar estirirdim :))) üni hazırlık yılının ilk evrelerini alalım ele mesela. bana sen de deli şeyler yapmıştın yurt kurallarını bize de zorla çiğnetmiştin uyarı almıştık ama ne komikti hatırlıyomusun dediklerinde cevabım "yooooo" oldu. ve daha hatırlamadığım nice şeyler olmuş o gün öğrendim. aslında o gün öğrendiğim en önemli şey kendime bir dönüp bakmam gerektiğiydi.



neden 21 değil de 30 yaşında gibi davranıyordum?? neden yarın nasıl eğlenebilirim diye düşünmüyor da nasıl bir düğün yapacağımı, kaç çocuk yapacağımı, onların mesleklerini ve hangi okullara gideceklerini planlıyordum?? ki bunlar benim olmaktan en çok korktuğum şeylerdi. (kendini feminizme yakın sayan biri olarak). bu durgun ve olgun duruş da sanırım bu düşüncelerin yaydığı pozitif(!) enerjiden kaynaklanıyor.



neden.... hmmmm. bilmiyorum... Muhtemelen bu yukarda saydıklarım bugün yakınlarda olabilecek olsaydı korkar kaçardım. aslında daha önemlisi sorunun ilk kısmı .... yarın nasıl eğlenebilirim diye hiçbir düşüncem yok. ya da çok nadiren suyüzüne çıkıyorlar. (2. pozitif enerji kaynağı)




i have to change immediately.....





p.s bu resim tamamen kendi kendimi tiksindirmek için konulmuştur.

0 yorum: