22 Mayıs 2009 Cuma
Sonunda Türkiye Vogue çıkıyor. kim editörlüğünü yaparsa yapsın ben sadece bu haberden bile çok mutlu oldum :))

editörlük için 2 isim konuşuluyor Ece Sükan ve Gülse Birsel. bir Vogue editörü nasıl olur yani hangisi olmalı yı araştıracak olursak Devil wears Prada yı bir hatırlamamız gerekiyor.


filmdeki katı zalim editör Miranda karakterinin ilham kaynağı ABD Vogue dergisinin editörü Anna Wintour. bence Türkiye Vogue un başına da böyle biri geçmeli. adaylarının ikisinin de zaten dergicilik konusunda tecrübesi var. am ben bu katı editör başlığının altında Gülse Birsel daha uygun durur fikrindeyim. Ece Sükan zaten süper ve tabiki de Vogue un moda editörlüğünü Ece Sükan yapmalı. ama editörlük için ben oyumu(!) Gülse Birsel e veriyorum :)))




iki resim arasındaki farkı bulun :)

2 yorum:

emelo dedi ki...

ben her sey icin oyumu Gulse Birsel'e veriyorum.. Ne isterse olsun valla - kendisine hayranim da :)

salomé dedi ki...

kadın joker gibi her şeye uyuyo :)))