3 Aralık 2010 Cuma

bune kadar benim bloguma bir sekilde ulaşan tüm dostlar... söyle bir bakınca aslında karamsar yazıların cogunlukta oldugu bir blogu tutmusum ( gunluk tutar gıbı evet :)) bugun ise gercekten cok guzel bir haber aldım, uzun zmandır beklediğim bir haber. cok istediğim bir işe basvurmustum, kabul edilmişim :D

tam bir şaşkaloz gibiyim şu an :) internette açıklanan o isim benim mi diyorum hala kendime...

yıllardır harcadığım emeklerin karşılık bulacağı bir yer varmış meğer, ilahi adalete inancı azalmış bir insan olmaya başlamıştım. bu haber gerçekten çok iyi geldi ...


ne diyeyim, darısı başınıza... hayat hepinize böyle güzel haberler versin inşallah :)

4 yorum:

MaviYesilKedi dedi ki...

heyy!! çok sevindim :) darısı benim beklediğim haberlerin başına :) tebrik ederimmm

salomé dedi ki...

çok teşekkür ederim, darısı senin de başına gönlüne göre olur insalla :)

birco dedi ki...

Tebrik ederim, dilerim çok başarılı bir iş hayatının başlangıcı olur bu. Sevgiler...

salomé dedi ki...

teşekkür ederim... insallah gusel bir baslangıc olur