11 Aralık 2010 Cumartesi

Hayat tüm heyecanı (!) ile devam ediyor. ben de tam derya baykalın cts programını izliyordum ki kendime tahammül edemeyip kapattım.
Üniversiteyi bitirip, bir de üstüne iş bulunca hayatının en çılgın heyecanlı vs günleri geride kalmış gibi hissediyor insan. benim de üzerime bir gariplik çöktü. Kendime dışardan baktığımda bazen tam bir TEYZE görüyorum. ( bir zamanlar en büyük korkum böyle hissetmekti)

Mesela;

geçen hafta gittik bana döpiyes takımlar aldık... iyi güzel de onları hergün giyme düşüncesi beni çok korkutuyor :/

sonra belime kadar olan saçlarımı kestirmeye karar verdim, çünkü o döpiyeslerle bele kadar inen saç çok garip bir ikili oluşturuyordu... şimdiki görüntüm ümit boynerden hallice :) bi de sarı balyaj yaptırrısam görüntü tamamlanmış olacak...

akşam 6 dan sonra dışarı çıkarken tırsmaya başladım...

evde oturmuş günlerdir tebligatımın gelmesini bekliyorum ve işte seda sayandır,derya baykaldır oturma odasının arka fonunda hep onların sesleri duyuluyor :(

yemek bloglarına kafayı taktım vs vs

iş hayatım başlamadan beni yaşlandırmaya gücü yetti :)

gerçekten merak ediyorum, hayatın en güzel günleri geride mi kaldı???

0 yorum: