26 Aralık 2010 Pazar

2010 güzel geçti be sanki.... hani geçen yıl dilediğim şeyler genelde oldu gibi :) tabi bazen hayatımın bazı alanlarında iniş çıkışlarım oldu ama hayatta herşeye fazlasıyla sahip olmanın mümkün olmadığına inanan biri olarak normal karşılıyorum..
2010 un hep hatırlanacak bir yıl olması kuvvetle muhtemel benim için :) ilk yarısı hele şahaneydi, hiç seyehat etmediğim kadat seyehat ettim, yabancı bir ülkede yaşadım, mezuniyet mutluluğunu yaşadım ve çok güzel bir tatile çıktım...
ikinci yarı daha çok bekleyerek geçti malesef ama aralık ortası o durgunluk da kırıldı... çok istediğim bir işe girdim ve hayatımda yepyeni bir dönem başladı...
yarın da işbaşı yapacağım, çok ilginç bi duygu...
kısacası 2010 ilkokuldaki hayat bilgisi kitaplarındaki gibi dede olmuş giderken ve minnak 2011 bebeği gelirken, o tonton dedeye teşekkür etmek istiyorum ve yeni gelen bebeğe el vermesini rica ediyorum :)

bu yıl da bol bol seyehat, güzel bir iş yaşamı, sevgilimle aynı şehirde yaşamakkk kkk kkk, ailemle mutluluk, arkadaşlarımla bol bol eğlence, kırmızı mini cooper gibi isteklerim var :)

hadi 2011 göreyim seni
öperim

0 yorum: