1 Temmuz 2009 Çarşamba

bir önceki post um daha çok günün özeti gibiydi. bu yazımda da sana son yazı yazma günümden yani 17 agustosdan bugüne onlanları anlatmak istiyorum blog...


*birinci sınıftan bu yana getirdiğim en düşük ortalamayı 2008-2009 bahar döenminde getirdim. 2.53


*altan olan dersimden yine kaldım. turkish political structure ne kadar zor olabilir ki diyenler olabilir. hocası ne kadar zorsa ders de o kadar zor oluyor. hele o hocanın sizi daha önce odasından kovmuşluğu varsa...


*yaz okuluna gitmek zorundayım eğer erasmusa gitmek istiyorsam.


*erasmus demişken ben erasmus sınavlarını kazanıp tercihlerimde olmayan bir üniversiteye ve tercih etmediğim bir döneme yerleştirildim. Joensuu universitesi,Finlandiya,bahar dönemi. herşeye rağmen çok sevindim. ama bizim okul kapanmadan finlandiyadaki okul acılıyor. yani ayı cıkabilir, kaya yuvarlanabilir ve ben erasmusa gidemeyebilirim.


*yeni cıkan yasa dolayısıyla benim stajım zorunlu staj olmadığı için ayarladığım tek staj da yatmak üzere...


*antalyanın rehaveti üzerime çöktü bir de üzerine bunlar gelince tadım tuzum kalmadı be blog...


*daha doğru düzgün ne denize gidebildim ne kurtlarımı dökebildim.


*birşeyleri yanlış yapıyorum ama nerde onu bulamıyorum...


*aaaa güsel bir şey de war. sewgilim spora başladı. eski göbeksiz haline geri dönmeye karar vermiş :)))ben de aynı taktiği uygulasam hiç fena olmayacak.


*bi de selen gelsin artık italyadan diil mi blog


*son olarak da şansımın dönmesini istiyorum artık. insalla yukardaki dileklerimi duyar


xoxo

0 yorum: