28 Ocak 2009 Çarşamba


slm sevgili blogum
bu da geldi geçti sonunda artık üçüncü sınıfın ilk yarısı bitti. sevineyim mi üzüleyim mi bilemiyorum zira son sınavım tam bir felaketti geçme şansım da mucizelere kalmış... bunların da ötesinde okulu uzatmış bir abimizden bizim bölüm mezunlarından sadece 4 tanesinin iş bulduğunu öğrendiğimde okul hiç bitmesin istedim.
bu bağlamda üçüncü sınıfın 2 yarısına girmekle hepimiz üçbuçuk olduk :PP
okul bitince hemen çalışmak da istemiyorum doğrusu. son sınavımdan kalmayacak olsaydım seneye erasmus yapıp okulu uzatmak gibi çılgın fikirlerim vardı artık bu ihtimal benden biraz uzakta...
onun yerine yurtdışında MBA yapmayı çok istiyorum aslında. hadi o da olmadı 5-6 ay staj yapmayı. biraz uzaklaşmak istiyorum galiba.çünkü zaten ne üniversitede okuduğumu anlayabildim ne de hayatın tadını çıkarabildim su okulun boğucu zorluğu yüzünden...
bilmiyorum okulumuzun dekanı bile gençler boşuna iş aramayın burslara falan başvurun dedikten sonra bize de bunu sorgulamak düşmüyor bu kriz ortamında...
nedir bu 87 kuşağının çektikleri? herşeyin altında bir hayır vardır da diyemiyorum artık nedense...

0 yorum: