10 Ocak 2009 Cumartesi


90'lı yılların garip grubu grup vitaminin bir şarkısı vardı. Sözleri 'Bu sabah yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul'dan moralim bozuk cereyan kesik hele bir de sen yoksun ya çok yazık...' şeklindeydi. İstanbul u atıp İzmir yapsak tam günümü özetlerdi bu şarkı sözleri. Bugün dedemin ölüm yıldönümü...umarım cennettesindir dedeciğim huzur içinde uyu...
içimin mütemadiyen sıkılmasının tek nedeni bu da değildi. Yaklaşan sınav haftam, bitmesi gereken proje ödevlerim, çıkarmam gerken özetler, genel gelecek kaygıları vs vs derken kendimi ege üniversitesinin kütüphanesine attım. Evde mümkün değil kendimi toparlayamıyorum dikkatim dağılıyor en iyisi böyle oldu herhalde. 21 yaşındaki hayat dolu kızın cts gününün hazin aktivitesi diye düşünürken bir baktım hiç de yalnız değilmişim. hatta yer bulmakta zorlandım diyebilirim.orda da bütün gün uyumak istedim sonra oturdum hesapladım zaten 11 saat falan uyumuşum. nedir bu bendeki sınav dönemi uyku hırsı anlayabilmiş değilim.Geçecek gidecek üç hafta sonra tüm bu garip haller tek tesellim de bu zaten...
sonra eve geldim cereyanlar kesildi eee bütün gün içimden söyledim söyledim sonunda başardım çağımızın felsefesi Secret seni burdan saygıyla anıyorum.
trajikomik...

0 yorum: