27 Aralık 2009 Pazar

sevgili blökk

artık herşey yavaş yavaş şekillenmeye başladı. 1 hafta önce sancılı bir depozito yatırmaya çalışma işleminden sonra artık ben de finlandiyada bir ev sahibi oldum :)

herşeyin türkiyede biraz daha yavaş işlemesinden ve de evrakları diğer eramus öğrencilerine göre geç teslim almamdan dolayı istediğim daireye kavuşamadım. ben şehir merkezinde bir daire istiyordum fakat şehir den 4km uzaklıkta bir öğrenci kompleksinden yer bulabildim. ama sanırım böyle daha eğlenceli olacak. öğrencilerin arasında olarak hiç yaşamadığım öğrencilik hayatımı yaşayabileceğim :=)

ev bark işleri bi tarafa gitmeme de çok az kaldı. ayın 11inde sınavlarım başlıyo ve 20 ocakta da finlandiya yolcusuyum insalla. bu sınavların arasında bir de Toefl var tabiki. şimdiki en önemli derdim o aslında. umarım herşey yolunda gider ve emeklerim boşa gitmez. sevgilimin dediğine 98 alacakmışım :) bana yeter güzel bir sayı... aslında asıl isteğim bütün işlerimi halledip finlandiyaya da yerleşmiş olmak ve artık gezme tozma işlerine bakmak :)


az kaldı....

0 yorum: