12 Aralık 2009 Cumartesi


Daha doğrusu bana ne oldu? yine karmakarışık bir koşuşturmanın içerisinde buldum kendimi. hangibirini yazayım bilmiyorum. 1 hafta süren zorunlu türkiye turunu mu, oturma izni maceralarımı mı, sonrasında izmirde girdiğim artık kandini de evini de topla maratonunu mu, Toefl baskısını mı yoksa sevdikleriden ayrılacak olmanın hergün büyüyen acısını mı?
Artık okuldan mezun olmaktan yana bir sıkıntım yok zira çok sıkıldım. okula gidip derslere girme saçma ödevler yapma zorunluluğu beni çok sıkmaya başladı. ama yukarıda saydığım diğer şeyler üzerime kabus gibi çöktü.

yaptığım Toefl planı çoktan aksadı.

bazılarının öngördüğü gibi 98 alamazsam.... offfff düşünmek bile istemiyorum.

bir yandan izmirdeki son günlerimin tadını çıkarmam lazım. Ama pek vaktim yok :(

hmmm bir de 2010, mezuniyet, gelecek kararları var

herşeyi bırakıp gidiyorum ama ya pişman olursam????


**** Ya biran önce herşeyi düzene sokacağım ya da sonum Posttraumatic stress disorder

0 yorum: