8 Ocak 2013 Salı
 
13 benim uğurlu rakamım. Ben bir haziran gecesinde ayın 13'ünde doğmuşum. Doğumumla beraber bana yağışan bu rakam seneler sonrasında da peşimi hiç bırakmadı. Oturduğumuz evlerin kapı numarasından tutun da rastgele gittiğim bir restoranın masa numarasından heryerde 13 rakamı karşıma çıktı. 13 yazan her yerde de güzel anılarım oldu.

Rakamlarla kafayı bozduğum bir ara 13 yazılı bir rozetim dahi vardı. Montuma çantama her yere takardım ve manyakça mutlu hissederdim. 

Şimdi geldik yıllardan 2013'e. Ya aslında hayatın genel gidişine bakarsan beni mucizelerin beklediğine pek inanansım gelmiyor. Ama bu 2013 canım! Geçen yıllarda hep 2013'ün harika olaylar ve süperkahramanlarla dolu olacağına inandım. 

İyimser bakacak olursak 2013 ikizlerin yılı olacak diye bütün astrologlar bağrınıyorlar.  Hem yıllar önce 10 yıl sonra açılmak üzere kendime yazdığım mektubu da bu yıl okuyabileceğim! (çok heyecanlı, bence yani :) )

Aslında mucizeler beklemek için de beklememek için de aslında çok sebebim var. Hiç bir zaman çok iyimser biri olmadım hatta yıllar içinde daha alaycı kuşkucu bir insan haline geldiğim de söylenebilir.

Ama.... İçimde bir his var ama...

3 yorum:

emelo dedi ki...

Mektubu actiktan sonraki yorumlarini merak ediyorum.. burada da paylas lutfen...

Mutlu 13ler :)

birco dedi ki...

bu sene ikizlerin senesi mi olacakmış?? ben de ikizlerim... Benim eşim de 13 ağustos doğumludur. Onun da 13 sayısı ile mutluluk verici hatıraları vardır, şans getirir ona. Dilerim 2013 hepimiz için, herkes için güzel bir yıl olsun. Sevgiler..

salomé dedi ki...

İnşallah öyle olur :)