9 Ağustos 2012 Perşembe
"Bir toplum kendi içindekini değiştirmedikçe, kuşkusuz Allah da o toplumun bulunduğu durumu değiştirecek değildir." Ra'd/11

Doğruluğuna çok inandığım bir sözdür. Aynı şey bence kişiler için de geçerli. İnsan kendi içindeki karmaşayı yenmedikçe, dış dünyada da durumlar hiç değişmiyor: dış kaynaklı kaoslar bitmiyor.

Ben de birşeylerin artık değişmesi için içten tedaviye başvurdum; reikiye başladım. Aslında yapmaya çalıştığım "düşünüyorum öyleyse varım" dünyasından çıkıp "düşüncelerim beni değil artık ben onları yönetiyorum" mantalitesine geçmek.

Herşey aslında güzel gidiyor, kendimi öncesine göre baya bir sakin hissetmeye başladım, güzel değerli insanların yazdığı kitapları okuyorum falan ama....

Bazen ruhum sanki bedenimden süzülüyor ve soruyor "Bu gördüklerim gerçek mi? Herşeye inanmak isteyecek kadar çaresiz misin?



0 yorum: