2 Haziran 2010 Çarşamba

blog dünyası emelo nun da dediği gibi harap durumda... ben de o harabelerden biriyim :) ama haklı nedenlerim var sevgili blog... erasmus bitii, barcelonaya gittim, istanbula döndüm antalyaya geçtim sonra ankara sonra afyon ve ensonunda izmir derken hiç nete girmemedipim zamanlar oldu... herneyse şimdilik 1 ay kadar dahaa izmirdeyim gibi gözüküyor....

yeniden evimde olmak güzel, eramus beni tamamen yepyeni bir insan yapmış da olsa burda olmak eski günlerimi hatırlamak hoşuma gitti....fakat izmirde ense yapmak pek kızmet olmadı. apar topar hızlandırılmış kpss kursu buldum ona yazıldımm. artık haftanın hergünü konaktayım... kah dershanede, kah konak pierde ya da kemeraltında ilginç araştırmalar yaparken... buyrun sizleri de beklerim :)

eramus hakkında da neredeyse hiç yazmadım.... avrupa gezileri desen onlar da blogumda değil zihnimin tozlu sayfalarında.... ama hepsini yazıcam, arka arkaya değil belki ama yazıcam keyfim oldukça ,zene bezene... biraz da unutmamak adına...

şimdilik bu kadar sevgili blog

detaylar sonraaa

0 yorum: