14 Nisan 2009 Salı

kendime koyduğum bi süreliğine blog yazmama yasağını artık dayanamıyıp kırıyorum. yarınki sınavıma saatler kala ben herrrşeyi bildiğimi hissediyorum, yine cahil cesareti yine cahil cesareti :=) yarınkiyle bereber 2 sınavım kaldı. umarım onlar da geçecek ve ben artık huzura ericem diye düşünemiyorum çünkü salı günü erasmus için ingilizce sınavı var ve ben oturup ciddi ciddi çalışmayı düşünüyorum. hatta ben başvuruma hollandadan sonra finlandiya yı da eklemeyi düşünmeye başladım çünkü toplam 27 başvuru var ve hollanda+finlandiya 7 kişi alacak. yani özetle herkes okuldan kaçmanın bir yolunu arıyor. ayrıca yeni duyanlar için Farabi adında bi program başlamış bu da erasmusun ülke sınırlarında uygunlanması şeklinde yürüyor. buna da başvurmayı düşünmekteyim.

o sınavı da atlatınca 2 tane sunum kalıyor geriye. ben kendilerini hiç sallamama kararı aldım. birer günümü ayırıp hazırlanıcam veeee sonra da eskişehire kaçıcam. 4 gün bohem havada geçsin bakalım sonra zaten ben kendiliğimden sıkılır okuyacak makale ararım :P

kendimi anlatma ihtiyacıyla doluymuşum meğer bu post böyle olmayacaktı halbuki

neyse artık :)

bu postta renkli resimler olucaktı başlık da eye candy olucaktı ama bu yazıdan sonra bu post a ancak kafasında kitaplar uçuşan deli kız resmi yaraşır...

enjoy!

0 yorum: